امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه فردوسی مشهد و گروه تولیدی عالیس


تفاهم نامه

دکتر محمد کافی رییس دانشگاه فردوسی مشهد به همراه دکتر بهرامی معاون پژوهش و فناوری، دکتر سپهر مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی و نیز تعدادی دیگر از مسوولان حوزه پژوهشی این دانشگاه، روز پنجشنبه 20 دی ماه سال جاری ضمن بازدید از مجموعه تولیدی «عالیس»، تفاهم نامه‌ی همکاری علمی و پژوهشی جهت افزایش سطح تعاملات و نیز همکاری‌های دوجانبه به امضا رساندند.

رییس دانشگاه فردوسی مشهد در این بازدید، مجموعه تولیدی «عالیس» را یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های تولیدی در استان خراسان رضوی و کشور دانست و افزود: در شرایط سخت اقتصادی کشور و با وجود رقیبان سرسخت، این مجموعه‌ی تولیدی توانسته است با پشت‌سر‌گذاشتن همه موانع به موفقیت دست پیدا کند و نام خود و تولیدات خود را در سطح ملی و بین المللی به نمایش بگذارد. قطعاً این افتخارات مرهون تلاش و پشتکار مسوولان این مجموعه است که توانسته اند با تکیه بر دانش و فناوری روز و توان متخصصین داخلی و توجه به علم و پژوهش به این موفقیت دست پیدا کنند.


تفاهم نامه همکاری

پیوند میان دانش و تولید

دکتر کافی پیشرفت در صنعت کشور را مستلزم توجه به سه رکن اساسی، توسعه، تنوع و کیفیت دانست و خاطرنشان کرد: این سه رکن توسط دانش و ذهن خلاق نخبگان جامعه در کنار یکدیگر محقق می‌شود و دانشگاه فردوسی مشهد این افتخار را دارد که در زمینه پرورش نخبگان جزو دانشگاه‌های برتر کشور است و قطعاً همکاری مجموعه «عالیس» و دانشگاه فردوسی مشهد در حوزه‌های مختلف می تواند موجب پیشرفت هر دو مجموعه شود.

وی ابراز امیدواری کرد که عقد تفاهم‌نامه همکاری بین این دو مجموعه بتواند یک هوشمندی در رقابت را برای مجموعه «عالیس» به ارمغان آورد تا بیش از پیش در سطح کشور و جهان افتخار‌آفرین باشد.

در پایان این نشست، تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی بین «دانشگاه فردوسی مشهد» و مجموعه تولیدی «عالیس» امضا شد و دو طرف به افزایش سطح تعاملات و گسترش همکاری‌‎های دو جانبه و استفاده از توان یکدیگر در جهت رشد و ارتقای صنعت و دانشگاه تأکید کردند.


تفاهم نامه همکاری
تفاهم نامه همکاری
تفاهم نامه همکاری
تفاهم نامه همکاری
تفاهم نامه همکاری
 

alis