تقاضای یک میلیون و ۷۰۰ هزار خریدار برای سهام عالیس

علی اصغر فیاض

مدیرعامل هلدینگ عالیس گفت: در عرضه اولیه شرکت عالیس در فرابورس حدود یک میلیون 700 هزار کد بورسی برای خرید سهام این شرکت اقدام کردند.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ عالیس، علی اصغر فیاض با اشاره به حضور این شرکت در فرابورس اظهار کرد: این روزها شاهد این هستیم که جهشی بزرگ برای خانواده عالیس رخ داده و اگر تا کنون این خانواده حدود 10 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم عضو داشته است حالا با قرار گرفتن نماد مجموعه در فرابورس این تعداد به میلیون‌ها نفر افزیش یافته که این مسئله کاملا شایسته این برند ممتاز است.

وی با بیان اینکه توسعه مجموعه عالیس با همکاری و همراهی مردم یکی از اصلی‌ترین خط مشی‌های این سازمان است، خاطرنشان کرد: با ورود مجموعه به بورس در واقع ما همراهی و همگامی مردم در مسیر پیشرفت را به دست آورده‌‌ایم.

مدیرعامل هلدینگ عالیس بیان کرد: در مرحله اول صد میلیون و 4000 سهم معادل 4 درصد از سهام شرکت سهم به صندوق‌های سرمایه‌گذاری عرضه شد همچنین در مرحله دوم 200 میلیون و 8000 سهم که معادل 8 درصد سهام شرکت است به عموم متقاضیان ارائه داده شد.

فیاض افزود: در مدت عرضه یک میلیون و 693 هزار کد حقیقی و 903 کد حقوقی برای خرید سهام شرکت عالیس اقدام کرده و به طور متوسط هر کدام از این کدها حدود 120 سهم را خریداری کرده‌اند.

وی قیمت کشف شده سهام این شرکت در فرابورس را سهمی 16 هزار و 923 ریال عنوان کرد و گفت: میزان عرضه اولیه سهام شرکت در فرابورس 12 درصد اعلام شده که 4 درصد آن مربوط به صندوق‌ها و 8 درصد آن مربوط به اشخاص حقیقی است.

مدیرعامل هلدینگ عالیس با تأکید بر اینکه میزان محبوبیت یک برند را می‌توان در عرضه اولیه به طور کامل متوجه شد، تصریح کرد: استقبال مردم از محصولات این برند در نهایت به رشد منجر شده و فرصت اشتغال‌زایی بیشتری را برای مجموعه ایجاد می‌کند.

فیاض همراهی مردم را بزرگ‌ترین سرمایه شرکت عالیس دانست و ادامه داد: خلق ثروت و ایجاد فضاهای کاری مدرن در واقع در کنار مردم معنا پیدا می‌کند و این نگاه در شرکت عالیس از ابتدا وجود داشته و هم اکنون نیز شاهد هستیم که این رویکرد سبب رشد مجموعه تا امروز شده است.

وی میزان ارزش شرکت ورود به بورس این شرکت را بیش از 4200 میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: همچنین میزان سهام شناور این شرکت در بورس 12 درصد در وضعیت فعلی است.

فیاض ادامه داد: همچنین این شرکت با توجه به سهمیه خود در بازار فرابورس برای پرسنل خود بخشی از سهام را در نظر گرفته تا کارکنان این مجموعه نیز این را بدانند که در همه فعالیت‌های مجموعه سهیم و بهره‌مند هستند.

مدیرعامل هلدینگ عالیس ورود این شرکت به بازارهای مالی را دارای افق روشن دانست و خاطرنشان کرد: البته این افق بستگی به نگرش و نیروهای متخصص دارد و در حقیقت هر اتفاقی که در آینده رخ می‌دهد از امروز ریشه می‌گیرد و ما باید اقدامات امروز را کاملا صحیح و منطقی انجام دهیم تا در آینده نتایج بسیار بهتری داشته باشیم.

فیاض مجموعه عالیس را یک مجموعه کاملا جوان و دارای منابع انسانی متخصص و عالی توصیف کرد: این مسئله سبب می‌شود که ما با دیگر رقبا تفاوت داشته باشیم و این تمایز سبب می‌شود که هر چند شرکت‌های دیگر با مشکلات رو به رو هستند این مجموعه پیشرفت و ترقی داشته است.

وی لطف خدا را یکی از عوامل اساسی در توسعه شرکت عالیس دانست و تصریح کرد: این مجموعه سال 84 فعالیت خود را با مشارکت چند برادر آغاز کرده و امروز یکی از برندهای ممتاز صنایع غذایی در کشور و حتی در منطقه است و این مسئله با شناخت فضای کار و ارزش نهادن به نیروی انسانی امکانپذیر شده است.

alis