در راستای ارتقای سطح دانش و مهارتهای رفتاری سرمایه انسانی، هلدینگ عالیس اقدام به برگزاری دورههای آموزشی سهروزه با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از پرسنل شعب تهران، ورامین، شهریار و کرج کرد.
به گزارش روابطعمومی هلدینگ عالیس این دورهها با تمرکز بر بازآموزی و بهروزرسانی فرایندهای کلیدی سازمان توسط دکتر محمود قربانی، مشاور مدیرعامل در حوزه توسعهسازمانی و سرمایه انسانی، برگزار شد.
اهداف و محتوای دورهها
دورههای برگزارشده باهدف ارتقای شایستگیها و توسعه حرفهای سرمایه انسانی، محورهای زیر را دنبال کردند:
بهروزرسانی فرایندهای سازمانی با تأکید بر هماهنگی مؤثر میان واحدهای فروش و پشتیبانی
ارتقای مهارتهای فردی و سازمانی کارکنان در سطوح عملیاتی
تقویت نگرش سیستمی و تعهد حرفهای در محیط کار
افزایش آگاهی نسبت به سیاستها و اهداف کلان سازمان
حمایتها و همکاریهای کلیدی
برگزاری موفق این دورهها با حمایتهای ارزشمند قائممقام مدیرعامل و رئیس سازمان فروش، مشارکت مؤثر مدیرکل سازمان فروش و پیگیریهای مدیر سرمایه انسانی امکانپذیر شد.
چشمانداز آینده
در پی نتایج مثبت حاصلشده و استقبال کارکنان از این برنامهها، تصمیماتی به شرح زیر اتخاذ شد:
تداوم و گسترش دورههای آموزشی در سایر نقاط کشور بهصورت منظم و دورهای
نهادینهسازی آموزش بهعنوان بخشی کلیدی از استراتژی توسعه منابع انسانی در هلدینگ عالیس
تصویب موارد کلیدی در شورای راهبری سازمان فروش
همزمان با برگزاری این دورهها، شورای راهبری سازمان فروش باهدف ارتقای بهرهوری، توسعه نظاممند منابع انسانی و استقرار ساختارهای حرفهای، به بررسی و تصویب موارد زیر پرداخت:
تشکیل کمیته سرمایهگذاری انسانی
دستورالعمل فرایند آنبردینگ کارکنان جدید
آییننامه داخلی سازمان فروش
فرایند رسمی ترک خدمت پرسنل
دستورالعملهای ارتقای شغلی در سازمان
آییننامه ساختاری و اجرایی سازمان فروش
دستورالعمل اجرایی تکمیل و بهروزرسانی شناسنامههای شعب و نمایندگان B2B
آییننامه انضباطی ویژه شعب سازمان فروش
سیاستهای کلان منابع انسانی در سازمان فروش و هلدینگ عالیس
این اقدامات، گامی مؤثر در مسیر توانمندسازی سرمایه انسانی، ارتقای بهرهوری سازمان فروش و تحقق اهداف راهبردی هلدینگ عالیس بهشمار میرود.