عالیس تبدیل به معیار ذائقه جامعه شده است

شرکت مودی اینترنشنال

مدیر صدور گواهینامه‌های سیستم های مدیریت کیفیت، شرکت مودی اینترنشنال گفت: برند عالیس توانسته در برخی از محصولات خود مانند دوغ ذائقه جدیدی را برای مردم به وجود آورده و هم اکنون بخش زیادی از جامعه محصولات این شرکت را به عنوان معیار کیفیت و طعم خوب می‌شناسند.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ عالیس، کیوان غفوری در بازدید از مجموعه کارخانجات این هلدینگ جهت ممیزی           ISO 22000:2018 و HACCP در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار روابط عمومی این مجموعه، اظهار کرد: در وضعیتی که نیمی از واحدهای صنعتی در شرایط سختی قرار دارند شرکت عالیس توانسته روند رو به رشد خود را حفظ کند؛ البته باید این را بدانیم که کیفیت دارای سقف نیست اما مقوله اصلی این است که تولیدکنندگان در مسیر پیشرفت قرار داشته و برای حفظ مرغوبیت کالای خود تلاش کنند، که این مجموعه در این مسیر گام‌های ارزشمندی را برداشته است.

وی با اشاره به فضای رقابتی کنونی که در بین تولیدکنندگان وجود دارد، خاطرنشان کرد: در این وضعیت عالیس توانسته سبد محصولات خود را به گونه‌ای توسعه دهد که رضایت خاطر مشتری را فراهم آورد به این معنی که با به وجود آوردن تنوع در تولیدات نیاز جامعه را به نحوی شایسته برآورده کرده است.

مدیر صدور گواهینامه‌های سیستم های مدیریت کیفیت، شرکت مودی اینترنشنال با بیان اینکه مباحثی که در استاندارد مورد بررسی قرار می‌گیرند بر  اساس مؤلفه‌های مدیریتی و ایمنی مواد غذایی است، تصریح کرد: به عبارت دیگر با ارزیابی استانداردها تضمین داده می‌شود که یک واحد صنعتی محصولات باکیفیت و ایمنی را  تولید کرده و در اختیار مردم قرار می‌دهد.

غفوری ادامه داد: کیفیت محصولات غذایی با توجه به مؤلفه‌های استانداردی ISO 22000:2018 سنجیده می‌شود که مربوط به مدیریت صنایع غذایی است، این الگو چارچوب فرآیندهای تولید محصولات از ابتدای ورود مواد اولیه به کارخانه تا محصول نهایی را تعیین کرده، مراحل کاری را تحت کنترل گرفته و مخاطرات موجود در کار مانند مخاطرات بیولوژیکی یا فیزیکی و شیمیایی را مورد بررسی قرار می‌دهد و باید گفت وضعیت تولیدات هلدینگ عالیس با توجه به ارزیابی‌های انجام شده مناسب است.

وی یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های تولید کالای استاندارد را تصمیم مدیریت برای وقوع این مهم دانست و ادامه داد: باید این را در نظر داشت که موضوعات مربوط به کیفیت در صنعت همیشه مسئله‌ساز بوده و به نوعی ترمزهای خط تولید به شمار می‌آیند‌ و واحدی که می‌خواهد این استانداردها را رعایت کند به این مسئله واقف است چرا که تولید کالای مرغوب نیاز به مهیا کردن زیرساخت‌های مناسب سخت افزاری، نرم افزاری و منابع انسانی دارد.

مدیر صدور گواهینامه‌های سیستم های مدیریت کیفیت، شرکت مودی اینترنشنال با تأکید بر اینکه استاندارد به کالاهای تولیدی نوعی مقبولیت اجتماعی می‌دهد، تصریح کرد: داشتن گواهینامه‌های مختلف سبب می‌شود که مردم با اطمینان خاطر تولیدات یک واحد را خریداری و مصرف کنند.

غفوری عالیس را شرکتی با قابلیت بالا و تنوع محصولات زیاد معرفی کرد و افزود: این شرکت توانسته در برخی از محصولات تولیدی خود مانند دوغ به نوعی ذائقه‌سازی کند به این معنی که مردم برای مقیاس طعم خوب در محصول دوغ تولیدات عالیس را در نظر می‌گیرند و این یکی از موفقیت‌هایی است که این شرکت به دست آورده است.

alis