عالیس پیشتاز در جلب رضایت مشتریان

عالیس پیشتاز در جلب رضایت مشتریان

هلدینگ عالیس در پانزدهمین اجلاس سراسری بانیان رضایت‌مندی مشتری که در تهران برگزار شد در میان بزرگان و فعالان صنایع برجسته کشور، نشان زرین رضایت‌مندی مشتری را دریافت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی هلدینگ عالیس، پانزدهمین اجلاس سراسری بانیان رضایت‌مندی مشتری در تاریخ 25 شهریور 1404 با حضور برندهای معتبر و صنایع شاخص کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد و هلدینگ عالیس توانست به‌عنوان مجموعه منتخب، نشان زرین رضایت‌مندی مشتری را دریافت نماید.

این اجلاس بستری معتبر برای تقدیر از شرکت‌ها و مجموعه‌هایی فراهم کرد که در ارتقای تجربه و رضایت مشتری عملکرد برجسته‌ای دارند. هدف این رویداد، شناسایی بهترین شیوه‌ها و تجارب موفق در ارائه خدمات و محصولات و ارتقای استانداردهای ملی در حوزه مشتری‌مداری است.

هلدینگ عالیس با تمرکز بر استراتژی‌های مشتری‌مداری و ارائه محصولات باکیفیت، توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را بیش‌ازپیش جلب کند و جایگاه خود را به‌عنوان یکی از پیش‌گامان حوزه رضایت‌مندی مشتری در کشور تثبیت نماید.

alis