مجمع عمومی فوق العاده شرکت بهار رز عالیس چناران برگزار می‌شود

مجمع عمومی

عضو هیأت مدیره هلدینگ عالیس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت بهار رز عالیس چناران در تاریخ 25 مرداد ماه امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ عالیس، محمدعلی ترابی در ارتباط با زمان و مکان برگزاری این رویداد، اظهار کرد: این جلسه در ساعت 10 صبح در محل شهرک صنعتی چناران خیابان صنعت 2 مجموعه کارخانجات هلدینگ عالیس برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: از تمام سهامداران دعوت شده تا در این مراسم حضور داشته باشند، اما برای افرادی که امکان حضور فیزیکی در جسله را ندارند امکان حضور به صورت آنلاین از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/alisir/stock  فراهم شده است.

 عضو هیأت مدیره هلدینگ عالیس در ارتباط با دستورات جلسه در این مجمع، گفت: ارائه گزارش هیأت مدیره و بازرس قانونی برای پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ 2500 میلیارد ریال به 3000 میلیارد ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی، تصمیم‌گیری در مورد افزایش سرمایه شرکت و اصلاح برخی از مواد اساسنامه شرکت مطابق نمونه سازمان بورس و اوراق بهادار از اصلی‌ترین دستورات جلسه این مجمع هستند.

وی با تأکید بر اینکه از تمامی سهامداران و یا وکلای  قانونی آنها برای شرکت در این جلسه دعوت به عمل می‌آید، خاطرنشان کرد: تمام سهامداران می‌توانند برای دریافت برگه ورود به مجمع یک ساعت قبل از شروع مراسم با همراه داشتن کارت ملی در محل پذیرش مجمع حضور یابند.

alis