
مدیر اداری و منابع انسانی هلدینگ عالیس از اجرای طرحهای رفاهی نوآورانه برای افزایش رضایت و رفاه کارکنان خبر داد و گفت: مجموعهای از تسهیلات حمایتی، از وامهای کمبهره تا تعاونی مسکن و خرید اقساطی، در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش روابط عمومی هلدینگ عالیس، جواد اصغری، مدیر اداری و منابع انسانی این مجموعه، با اشاره به اهمیت رفاه کارکنان در موفقیت سازمان گفت: با توجه به توسعه مجموعه و افزایش نیروها، رویکرد ما این بوده که متناسب با شرایط امروز زندگی کارکنان، مجموعهای از خدمات متنوع و مؤثر را در اختیارشان قرار دهیم تا دغدغههای مالی و خانوادگیشان کمتر شود.
وی با اشاره به روند وام های اعطایی به کارکنان در سهونیم سال گذشته افزود: کارکنان عالیس، خانواده ما هستند. طبیعی است در مقاطعی مانند آغاز سال تحصیلی، ازدواج فرزندان یا شرایط خاص اقتصادی، نیازهایی به وجود آید که ما وظیفه خود میدانیم با تسهیلات حمایتی پاسخگوی آن باشیم. موفقیتهای هلدینگ عالیس از رضایت کارکنان آغاز میشود.
اصغری همچنین از اجرای طرحهای جدید رفاهی خبر داد و اظهار داشت: تأسیس تعاونی مسکن برای کارکنان، تأمین کالاهای اساسی و لوازم منزل بهصورت اقساطی، ارائه خدمات درمانی و دندانپزشکی با شرایط ویژه و ایجاد امکان خرید اقساطی کالاهای آموزشی و خانوادگی از جمله برنامههایی است که در حال اجرا یا مراحل نهایی تصویب هستند.
مدیر اداری و منابع انسانی عالیس تأکید کرد: این طرحها با هدف ایجاد آرامش، انگیزه و حس تعلق در میان همکاران اجرا خواهند شد.
در پایان، وی ضمن قدردانی از حمایت مدیرعامل و هیئتمدیره گفت: عالیس بر این باور است که رشد واقعی یک سازمان، در گرو رضایت و رفاه کارکنانش است؛ به همین دلیل، هر خدمتی که بتواند آرامش و آسایش خانواده بزرگ عالیس را افزایش دهد، در اولویت ما قرار دارد.