مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بهار رز عالیس چناران برگزار شد

مجمع عمومی عادی

مجمع عمومی عادی سالیانه دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1402 شرکت بهار رز عالیس چناران در تاریخ 31 تیر ماه 1403 ساعت 11:30 با حضور صاحبان سهام در محل کارخانجات گروه تولیدی عالیس برگزار شد.

‌ به گزارش روابط عمومی هلدینگ عالیس ، مجمع عمومی عادی سالیانه  شرکت بهار رز عالیس چناران(سهامی عام) به ریاست علی اصغر فیاض ، محمد تقی فیاض بعنوان ناظر اول ، محمد رضا فیاض بعنوان ناظر دوم  و محمد قبول به عنوان دبیر مجمع ،اعضای هیات مدیره شرکت ، حسابرس و نماینده بورس ،باحضور 87 درصد سهامداران  برگزار شد و صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند 1402 و نیز گزارش حسابرس قانونی قرائت و تقسیم سود مورد رای گیری سهامداران قرار گرفت.

گزارش عملکرد سالیانه منتهی به سال مالی منتهی به 29 اسفند 1402 و گزارش حسابرس مورد تصویب سهامداران قرار گرفت و در ادامه از مجموع سود خالص ، به ازای هر سهم480 ریال سود میان سهامداران تقسیم و تا 24 شهریور ماه سال جاری پرداخت خواهد شد.

در این گزارش اعلام شد که خودکفایی در تامین برق و رعایت الزامات شبکه تامین برق کشور در دستور کار آتی شرکت بوده و در این راستا سرمایه گذاری هایی برای خرید و راه اندازی دیزل ژنراتور و اقداماتی نیز برای استفاده از انرژی های پاک (خورشیدی) صورت گرفته که در حال پیگیری است همچنین برنامه ریزی های لازم برای ورود شرکت چشمه نوشان خراسان( شرکت فرعی) به فرا بورس در حال انجام است.

شرکت بهار رز عالیس چناران در راستای توسعه سبد محصولات اقدام به عرضه محصول شیر طلایی در آینده ای نزدیک خواهد نمود و دو محصول نوشیدنی زیبایی و شیر جو دوسر در مرحله اخذ مجوزها می باشد.

در این گزارش عنوان شد که درآمدهای عملیاتی شرکت و گروه رشد داشته ، همچنین سود خالص شرکت در مقایسه با سال مالی قبل، 27 درصد و سود خالص گروه 60 درصد رشد داشته است و درآمدهای عملیاتی شرکت از رشد 31 درصدی و گروه از رشد 46 درصدی برخوردار شده است همچنین شرکت تا پایان سال 1413 ازمعافیت مالیاتی ماده 132 قانون مالیات های مستقیم  برخوردار می باشد.

alis