تولید محصولات عالیس با انرژی پاک

تولید محصولات عالیس با انرژی پاک

تولید برق با استفاده از پنل های خورشیدی از راهکارهای موثر برای تامین برق صنایع است که در مجموعه کارخانجات هلدینگ عالیس در راستای استفاده از انرژی های تجدید پذیر مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ عالیس محمد نصیری مدیر انرژی هلدینگ عالیس در گفتگویی با خبرنگار عالیس با بیان اینکه توجه به مسائل زیست محیطی از اولویت های عالیس است گفت : صنایع، با سرمایه گذاری مناسب در حوزه تولید و استفاده از انرژی های پاک ، بسترساز محیط زیستی سالم و بدون آلودگی می باشند.

نصیری با تشریح اقدامات هلدینگ عالیس در ایجاد زیر ساخت و بکارگیری انرژی خورشیدی افزود : مجموعه کارخانجات عالیس در حال حاضر دارای نیروگاه خورشیدی با ظرفیت 400 کیلووات می باشد. این نیروگاه با هدف افزایش سهم انرژی های پاک و تجدید پذیر در تولید محصولات و همچنین خودکفایی در تامین انرژی ، با استفاده از توان شرکت های دانش بنیان به بهره برداری رسیده است و در حال توسعه و افزایش توان می باشد.

وی عمل به مسئولیت های اجتماعی را از اهداف مهم راهبردی هلدینگ عالیس عنوان کرد و گفت : از آنجاییکه انرژی پاک در کاهش مصرف آب و منابع سوخت فسیلی و جلوگیری از آلودگی هوا نقش بسزایی ایفاء می کند لذا توجه عالیس به تولید انرژی های پاک، زمینه ساز کاهش معضلات جامعه و عمل به مسئولیت های اجتماعی است.

مدیر انرژی هلدینگ عالیس با اشاره به اینکه استفاده از انرژی خورشیدی به نفع جامعه است ، کنترل مصرف انرژی را مهم ارزیابی کرد و افزود : با توجه به اهمیت ایجاد تعادل میان تولید و مصرف انرژی ، عالیس با نگرشی فراسازمانی، خود را ملزم به مشارکت در مدیریت مصرف شبکه برق کشور می داند.

alis