کیفیت، وجه تمایز محصولات شرکت کشت و صنعت سرچین خراسان

Sarchin Khorasan Agriculture and Industry Company

شرکت کشت و صنعت سرچین خراسان از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ عالیس است که عهده دار تولید رب گوجه فرنگی بوده و عملکرد خوبی را در بازار رقابتی این محصول داشته است.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ عالیس همزمان با فصل تولید رب گوجه فرنگی ، محمد رضا مهری مدیر فنی و مهندسی شرکت کشت و صنعت سرچین خراسان در گفتگو با خبرنگار عالیس با اشاره به تولید محصولی با کیفیت و مورد استقبال مصرف کنندگان در شرکت سرچین گفت : در سرچین ، اولین اولویت کیفیت محصول است در این راستا تمام جزئیات تولید از مرحله خرید گوجه فرنگی ، تجهیز خطوط تولید ، نگهداری و ارتقاء دستگاه ها و روش های تولید دارای اهمیت بالایی می باشد.

مهری در تشریح کیفیت محصولات تولیدی شرکت سرچین ادامه داد : کنترل دقیقی بر ورودی گوجه فرنگی اعمال می شود ، محصول را با قیمتی عادلانه و مورد رضایت کشاورزان خریداری می کنیم ، کشاورزان هم محصولی با کیفیت به کارخانه تحویل می دهند که این باعث شده رب سرچین یکدست و با کیفیت باشد.

وی فعالیت مستمر کنترل کیفیت در سرچین را ضامن تمایز محصولات سرچین در بازار عنوان کرد و گفت : واحد کنترل کیفیت بصورت مستمر اقدام به نمونه گیری و بررسی کیفیت محصول کرده ، گوجه های کم رنگ و بد رنگ از گردونه تولید خارج می شود. با این اقدامات، کیفیت ، غلظت ، رنگ و طعم محصول افزایش پیدا کرده است.

مدیر فنی و مهندسی شرکت کشت و صنعت سرچین خراسان با اشاره به پیشرفته بودن خطوط تولید و نقش آن در کیفیت رب سرچین گفت : بدلیل تجهیز کارخانه به پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا و کیفیت بالای محصول تولیدی از نظر عدم استفاده از مواد نگهدارنده و دارا بودن رنگ و طعمی متفاوت و طبیعی ، محصولات سرچین مورد توجه سایر کشورها قرار گرفته و موجبات استقبال و صادرات به این بازارها را فراهم نموده است.

alis