مدیر واحد تحقیق و توسعه هلدینگ عالیس گفت: با توجه به ویژگیهای دوغ گرمسیری و تحقیقاتی که بر روی دائقه افراد انجام شده، این محصول ظرفیت این را دارد که مورد اقبال تمام مردم جامعه قرار بگیرد.
نسرین فیاض در گفتوگو با خبرنگار روابط عمومی هلدینگ عالیس اظهار کرد: توسعه و تنوع بخشیدن به سبد محصولات یکی از خط مشیهای اساسی عالیس است تا همه افراد جامعه با انواع سلایق و ذائقهها بتوانند از محصولات این گروه تولیدی استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه دوغ یکی از کالاهای اصلی تولیدی در مجموعه عالیس است، خاطرنشان کرد: دوغ گرمسیری پنجمین عضو از خانواده تولیدات گروه دوغ در عالیس است که امید میرود مانند سایر محصولات این دسته مورد استقبال عموم مردم قرار بگیرد.
مدیر واحد تحقیق و توسعه هلدینگ عالیس با بیان اینکه در تمام تولیدات عالیس علاوه بر طعم مطلوب، سلامت محوری نیز به عنوان یک اولویت در نظر گرفته میشود، تصریح کرد: دوغ گرمسیری علاوه بر اینکه طعمی جذاب دارد که تا کنون مشابه آن تولید نشده ترکیباتی گیاهی داشته که خواص متعددی دارند و بر خلاف ذات دوغ که طبع سردی دارد طبع این محصول گرم است.
فیاض در ارتباط با گروههای هدف در نظر گرفته شده برای فروش این محصول، بیان کرد: هیچ گروه ویژهای به شکل پیش فرض برای فروش این محصول در نظر گرفته نشده است و همه افراد میتوانند از آن استفاده کرده و از خواص منحصر به فرد آن بهرهمند شوند.
وی ادامه داد: با توجه به ویژگیهای منحصر به فرد این محصول انتظار میرود که به اندازه دوغ هشت گیاه در بازار مورد استقبال قرار بگیرد و در همین راستا برنامههای تبلیغاتی نیز در نظر گرفته شده است.
مدیر واحد تحقیق و توسعه هلدینگ عالیس با بیان اینکه در برنامه تبلیغاتی دوغ گرمسیری تبلیغات صدا و سیما جایگاه ویژهای ندارد، اظهار کرد: با توجه به محبوبیت کنونی برند عالیس تبلیغات این بخش محصول بیشتر جنبه معرفی برای افراد داشته و به همین علت از ظرفیت فضای شبکههای اجتماعی در این زمینه بهرهگیری میشود.